dużo czarno-białych zdjęć. Na pierwszym tle dwie ręce, które trzymają jedno ze zdjęć, na którym widać twarz kobiety

3. edycja konferencji z cyklu „Wyróżniaj się lub zgiń”’

9 maja 2019 roku w Strefie Centralnej Centrum Kultury Katowice im. Krystyny Bochenek (Katowice, pl. Sejmu Śląskiego 2) o godz. 9.00 rozpocznie się trzecia edycja konferencji naukowej z cyklu „Wyróżniaj się lub zgiń”’. Tematem tegorocznego spotkania będzie „Dialog marki z konsumentem’.

Wydarzenie, którego organizatorem jest Koło Naukowe Komunikacji Promocyjnej i Kryzysowej „Komunikator”, skoncentrowane zostanie na zagadnieniach związanych z relacją marki z jej otoczeniem, a w sposób szczególny z jej otoczeniem konsumenckim. Hasło przewodnie zostanie omówione zarówno z punktu widzenia konsumenta, prosumenta, producenta, jak i marketingowca. Uczestnicy konferencji będą się zastanawiać między innymi nad relacjami klient – marka w mediach społecznościowych oraz nad problemem, czy kryzys może zostać wykorzystany do poprawy relacji z klientem.

Szczegółowy program wydarzenia (pdf, 181 kB)

Accessibility